Tesori d`Oriente Hammam - perfumowany żel pod prysznic.

19:49 Unknown 6 Comments

Dziś w moje ręce wpadło prawdziwe cudo. Moja kochana siostra wróciła z Włoch i przywiozła mi kilka fajnych prezentów, ale z uwagi na to że nie jest to blog alkoholowy - do opublikowania tutaj nadaje się tyko jedna rzecz. Jest to perfumowany żel pod prysznic. Zapach jest równie piękny jak opakowanie! 


Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Parfum, Cocamidopropyl Betaine, Argania Spinosa Oil, Sodium Chloride, Lauryl Glucoside, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Coco-Glucoside, Glycerin, Glyceryl Oleate, Sodium Oleoamphoacetate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Styrene / Acrylates Copolymer, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Buthylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool.
Cena to ok 15 zł, nie wiem jak jest z dostępnością tego w Polsce, ale mam nadzieję, że uda mi się gdzieś dorwać ten żel. 
Zapach jest bardzo orientalny i trochę ciężki, na skórze utrzymuje się stosunkowo długo, ale jest lżejszy niż podczas kąpieli. 


Jestem zachwycona tym kosmetykiem, nie dość, że jest pięknie zapakowany to jeszcze ten cudowny zapach. Wiem, że się powtarzam, ale naprawdę go Wam polecam. 
Konsystencja żelu jest bardzo rzadka i oleista. Trzeba uważać aby nie wyleciał nam cały podczas jednego prysznica.. Poza tym innych minusów nie widzę.  



Po zastosowaniu kosmetyku skóra jest przyjemna w dotyku, nawilżona i pachnąca. Jeśli będziecie miały okazję go kupić - polecam. Jest tani, dobry i naprawdę można się w nim zakochać. 


Zapraszam Was kochani do obserwowania mojego bloga. Dodaje mi to motywacji do tego aby w końcu zacząć pisać systematycznie. Aha! Jeśli macie informacje na temat jakichś fajnych, tematycznych akcjach blogowych to proszę o info! Chętnie się przyłączę. 



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam twojego bloga :) Twoje wpisy są ciekawe i rzeczowe , mogłabyś zajrzeć na bloga mojego i koleżanki http://zakreconywasikwmodzie.blog.onet.pl/ i dać nam kilka rad odnośnie pisania ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Można go dostać w Polsce np. w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, nie widziałam go tam, ale w sumie to jeszcze nie szukałam! :D Na pewno sprawdzę.

      Usuń
  3. Eleganckie opakowanie, nie widziałam go nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tani i dobry, jak najbardziej chciałabym go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się ciekawie, sama z chęcią wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zawsze cieszę się kiedy pojawia się nowy głos na moim blogu, zwłaszcza że jest on młodziutki. Dlatego też dziękuję każdemu z osobna za te kilka ważnych dla mnie słów :)

Jeśli masz ochotę mnie zaobserwować, wcale się nie obrażę!