LISTA 5. FIRM ODZIEŻOWYCH OBOK KTÓRYCH NIE DA SIĘ PRZEJŚĆ OBOJĘTNIE.

13:53 Unknown 8 Comments

Macie dość tego, że wszyscy na ulicy wyglądają tak samo za sprawą wszędobylskich trendów narzucanych przez wielkie sieciówki odzieżowe? Cenicie sobie indywidualność i macie swój niepowtarzalny styl? Poniżej przedstawię Wam kilka ciekawych marek posiadających w swojej ofercie rzeczy rzadko spotykane na polskich ulicach, które sprawią że będziecie wyglądać inaczej niż wszyscy. 






1. Iron Fist. (http://www.ironfist.co.uk/ )
W Polsce marka jest dostępna na RockMetalShop.pl. Ta firma stawia przede wszystkim na krzykliwe kolory. Posiada w swojej ofercie wszystko, poczynając od butów a kończąc na strojach kąpielowych. Są to ciuchy przeznaczone dla odważnych osób, które nie boją się kontrowersji, ale można u nich znaleźć również coś spokojniejszego. W rzeczach firmy Iron Fist da się wyczuć akcenty rockabilly czy horrorshow, królują motywy czaszek i zombie.





 



2. Dolls Kill (http://www.dollskill.com/ )
Podobnie jak w pierwszym przypadku firma ta również stawia na kolory, jednak nie ma tam tak wielu łączeń krzykliwych barw. Są za to z pozoru normalne ubrania, które zwracają uwagę swoimi detalami. Możemy znaleźć tam przede wszystkim t-shirty z ciekawymi nadrukami i krojami.




3. Black Milk Clothing. (http://blackmilkclothing.com/
Znana firma, która zyskała rozgłos w Polsce za sprawą jednej z popularnych blogerek. Specjalizuje się przede wszystkim w pięknych wzorzystych  legginsach i lateksowych strojach. Posiadaczki pięknych nóg będą miały duże pole do popisu. Ostatnio firma zaczęła tworzyć nietuzinkowe stroje do ćwiczeń, także na siłowni już nigdy nie będziecie wyglądać nudno.







4.  Yeah Bunny (http://yeah-bunny.pl/ )
Świetna, kolorowa, polska firma, która jest doskonałą alternatywą dla nudnych sieciówek. Oferuje kwieciste bluzy, koszulki i etui na telefony ( głównie iPhone, ale mam nadzieję że wkrótce znajdzie się też coś dla Lumii).




5. Unrest Clothing (http://unrestclth.com/ )
Kolejna polska marka, wydaje mi się, że dopiero się rozwijają ponieważ w asortymencie nie ma zbyt wielu rzeczy, jednak jestem pewna że ich ubrania są godne uwagi. Głównym nurtem inspiracji firmy są horrory i potwory. Znajdziemy u nich przede wszystkim  t-shirty. 





Jesli znacie podobne marki to dajcie znać! Mam nadzieję, że ludzie w Polsce będą coraz bardziej otwarci na nietuzinkowe i szokujące stylizacje. Co Wy myślicie o tych ubraniach? Podobają się czy to jednak kompletnie nie Wasz styl? 

Mam pomysł na kilka podobnych postów z ciuchami różnych kategorii, nie tylko tych rockowych, także jeśli jesteście ciekawi nie całkiem popularnych sklepów zapraszam do zaglądania tutaj czasami.

8 komentarzy:

  1. Yeah Bunny nie znałam - super:D dzięki :)

    Fantastyczny blog:) za chwilkę dodaję do obserwowanych :)
    Zapraszam do siebie:) kto wie, może Ci się spodoba i też będziesz mnie obserwować :)
    fochzprzytupem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah Bunny najlepsza wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja potrafię - brak kasy mnie powstrzymuje xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się! każda z firm ma coś w sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to ogólne nie kupuje ciuchów ani przez neta ani w sklepach raczej moje rzeczy pochodzą z Second Handów, uzależnione jest to może nie wystarczającą ilością kasy, a na dodatek często jak coś kupie zakładam raz więc później zalega mi w szafie. A co do tych firm to myślę że nasze polskie blogerki nie zaczęły z nimi współpracować i dlatego tak mało tych ciuchów na polskich ulicach. Teraz większość 13latek ma bloga i dostają ciuchy za free od choice czy sheinside, jak czasem wchodzę na grupy blogerów na face a tam co drugi post proszę poklikajcie mi w linki no żenada. Może się kiedyś na coś skuszę no chyba że wynajdę jakąś z tych rzeczy w SH:) fajny blog podoba mi się szata graficzna:) 3maj się buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post. Legginsy niebieskie mega! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yeah Bunny mi się marzy i chyba niedługo coś do mnie trafi.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zawsze cieszę się kiedy pojawia się nowy głos na moim blogu, zwłaszcza że jest on młodziutki. Dlatego też dziękuję każdemu z osobna za te kilka ważnych dla mnie słów :)

Jeśli masz ochotę mnie zaobserwować, wcale się nie obrażę!