Simon Beckett - "Zapisane w kosciach"

10:50 Unknown 1 Comments

W odpowiedniej temperaturze pali się wszystko. Drewno. Ubranie.
Ludzie.
W temperaturze dwustu pięćdziesięciu stopni Celsjusza zapala się ciało. Skóra czernieje i pęka.Tłuszcz podskórny zaczyna topić się jak słonina na gorącej patelni. Podsycany nim płomień trawi tkankę miękką. Najpierw zajmują się ręce i nogi, które działają jak podpałka dla masywniejszego tułowia. Kurczą się ścięgna i włókna mięśniowe, i kończyny, już płonąc, poruszają się w obscenicznej parodii życia. Jako ostatnie ulegają organy wewnętrzne. Tkwią w kokonie wilgoci, dlatego często pozostają nienaruszone, nawet jeśli pozostałe tkanki miękkie ulegną całkowitemu zwęgleniu.




"Zapisane w kościach" Simona Becketta to najlepszy literacki thriller 2007 roku. Jest to druga część przygód antropologa, doktora Davida Huntera.

    Na niemal odciętej od świata wyspie należącej do archipelagu Hebrydów - Runie, emerytowany policjant znajduje w opuszczonym domu prawie doszczętnie spalone zwłoki. Doktor Hunter zostaje poproszony o zbadanie tej sprawy. Stawiając  na szali swój związek postanowił podjąć się wyzwania. W odizolowanym społeczeństwie zamkniętym na obcych ciężko będzie ustalić co się tak naprawdę wydarzyło.

    Podczas swojego tygodniowego pobytu na Runie główny bohater musi stawić czoło wrogiej społeczności, kaprysom natury oraz mordercy, którym może być każdy z mieszkańców. Niespodziewanie zaczynają ginąć kolejne osoby, a ktoś usilnie próbuje utrudniać śledztwo. Brak kontaktu ze światem zewnętrznym tylko dodaje pewności sprawcy.

Czy Davidowi uda się wrócić do domu? Kto okaże się być odpowiedzialnym za bestialskie mordy?
Dowiecie się tego jeśli sięgniecie po ten bestseller utrzymany w mrocznym klimacie, pełnym zwrotów akcji. Mogę Was jedynie zapewnić, że nic nie jest takie jak się wydaje, a zakończenie bardzo Was zaskoczy.

Początek roku to dobry czas aby zacząć czytać więcej książek, jeśli lubicie kryminały jest to świetna pozycja. Dajcie znać jak Wam się podobał... A jeśli czytaliście coś podobnego to czekam na kontakt, ponieważ szukam dobrej książki na długie wieczory.
Miłego czytania!

1 komentarz:

  1. Przez całe moje życie nigdy nie widziałem nic, co działa tak szybko, jak dr Agbazara spell. Po tym, jak skontaktował się z DR. Agbazara, zacząłem wierzyć, że każda moneta ma dwie strony. Kiedy mój kochanek temu przysiągł nigdy nie zobaczyć mnie ponownie opuścił mnie, ale dzięki Bogu, że dzięki pomocy doktora Agbazara zrobiłem mój kochanek z powrotem do mnie w ciągu 48 godzin, a ja chcę uszkodzony innych ludzi serce, aby lekarz Agbazara te części, które znajdują się poniżej e-mail na adres: ( agbazara@gmail.com ) lub za pośrednictwem Whatsapp ( +2348104102662 ), to można zobaczyć cud dr Agbazara

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zawsze cieszę się kiedy pojawia się nowy głos na moim blogu, zwłaszcza że jest on młodziutki. Dlatego też dziękuję każdemu z osobna za te kilka ważnych dla mnie słów :)

Jeśli masz ochotę mnie zaobserwować, wcale się nie obrażę!